Koniec „Bloomberg Businessweek Polska”

Dwudziesty numer dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”, który ukaże się 1 października, będzie ostatnim wydanym przez Point Group Business Unit, spółkę zależną Platformy Mediowej Point Group S.A.

W komunikacie wydawcy czytamy, że rezygnacja z wydawania „Bloomberg Businessweek Polska” jest spowodowana tym, że wciągu roku magazyn nie osiągnął zakładanych wyników biznesowych i nie.

Powyższe działania są związane z restrukturyzacją portfela przedsięwzięć PMPG SA i skupieniu na przedsięwzięciach o wyższej rentowności.

„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazywał się od września 2011 r. Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. Łącznie ukazało się 29 numerów polskiej edycji pisma.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.