Nowe rubryki w „Twoim Stylu”

twoj styl 11 2014

W listopadowym wydaniu „Twojego Stylu” (już w sprzedaży) pojawiły nowe rubryki. Do wydania dołączony został także kalendarzyk na 2015 r.

Magazyn wprowadził trzy nowe rubryki:

KOBIETY Z HISTORIĄ: Opowieści o wybitnych postaciach. Takich, których samo życie było pasjonującą przygodą. I takich, po których został ślad w historii sztuki, nauki, mody, polityki itp.

WIDZIAŁAM: Osobista relacja kobiety, niekoniecznie zawodowej dziennikarki, która była świadkiem ważnych wydarzeń, konfliktów, kataklizmów, albo pozytywnych wielkich spraw: pionierska operacja, wybór papieża itp.

W PIERWSZEJ OSOBIE: Kobieta „taka jak my”, opowiada nam swoją niezwykłą historię. Najczęściej to jej reakcja na to, co przeczytała w Twoim Stylu w formie pogłębionej, szczerej wypowiedzi.

Począwszy od tego wydania nowe rubryki pojawiają się także w dziale Psychologia:

SZTUKA ŻYCIA: Wywiad, który pomaga żyć. Rozmowa z poważną, mądrą, profesjonalną osobą (psycholog, terapeuta, socjolog) na temat fundamentalnych życiowych wartości. Wywiad porządkujący system wartości, dający odpowiedź na ważne egzystencjalne pytania.

SPRAWDZAM: ciekawy eksperyment pozwalający sprawdzić, jak ludzie wokół nas reagują na stosowane przez nas świadome działania psychologiczne i co dla nas samych z tego wynika.

W listopadowym wydaniu „Twój Styl” publikuje także miniprzewodnik po najnowszych zabiegach medycyny estetycznej na Mazowszu. Dodatek, stanowiący integralną część pisma, będzie rozpowszechniany w woj. mazowieckim.

Ponadto, do listopadowego wydania dołączony został kalendarzyk na rok 2015 w trzech najmodniejszych wzorach do wyboru. Okładki kalendarzyków odzwierciedlają światowe trendy w modzie.

Listopadowy numer miesięcznika ukazał się w cenie 10,99 zł za egz., w nakładzie 290 tysięcy egzemplarzy i objętości 324 stron.

(na podstawie informacji wydawnictwa Bauer)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.