„Dom & Wnętrze” w nowej formule

dom wnetrze 11 2013

Swoją premierę ma listopadowe wydanie pisma „Dom & Wnętrze”, przygotowane w zupełniej nowej formule. Miesięcznik łączy tematykę designu z elementami lifestylowymi, prezentuje atrakcyjne wnętrza, sylwetki ciekawych projektantów i kultowych marek.

–  Nowy „Dom & Wnętrze” jest przewodnikiem po świecie inspirujących wnętrz i designu, a jednocześnie zawiera treści związane ze stylem życia. Motto magazynu to „Mój dom, moja ulica, moje miasto, mój styl życia” – chcemy dotrzeć do czytelników, którzy właśnie w tych miejscach szukają dobrego designu – mówi Małgorzata Rogala, redaktor naczelna miesięcznika „Dom & Wnętrze”.

„Dom & Wnętrze” w zupełnie nowym, nowoczesnym layoucie, prezentuje innowacyjne aranżacje, stylizacje i pomysły na urządzanie wnętrz. Przedstawia aktualne wydarzenia ze świata designu, sylwetki projektantów, historie kultowych marek i przedmiotów. Na łamach magazynu można przeczytać rozmowy z ciekawymi postaciami – projektantami, designerami i artystami, a także zobaczyć wyjątkowe, ekskluzywne sesje zdjęciowe pokazujące ich w pracowniach i mieszkaniach.

W części lifestylowej „Dom & Wnętrze” proponuje czytelnikom m.in. fotoreportaże kulinarne, oryginalne przepisy i przewodniki podróżnicze po miastach Polski i Europy, opisujące ciekawe, nieoczywiste miejsca w przestrzeni miejskiej. Pismo ma swoich stałych felietonistów – zostali nimi: architekt Kuba Szczęsny, krytyk sztuki Bogusław Deptuła oraz Kazimiera Szczuka, krytyczka literatury.

Miesięcznik będzie wydawany w większej objętości – listopadowe wydanie liczy 196 stron; w większym formacie – 230×295 mm, na papierze magazynowym wysokiej jakości.

W listopadowym „Dom & Wnętrze” czytelnicy znajdą m.in. spektakularne wizualnie sesje wnętrzarskie, rozmowę z Aleksandą Laską i zdjęcia z jej warszawskiego mieszkania, a także relację z targów designu w Londynie.

„Dom & Wnętrze” to silna, rozpoznawalna marka – miesięcznik jest na rynku od ponad 20 lat. Czytelnicy magazynu to osoby w wieku powyżej 30 lat, dobrze zarabiający mieszkańcy dużych miast, którzy interesują się niebanalnym wystrojem wnętrz i designem.

(na podstawie informacji Agory)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.