„Forbes” z książką „Włącz się do gry”

wlacz sie do gry

Najnowszy, listopadowy numer „Forbesa” (Ringier Axel Springer Polska), który jest już w sprzedaży, ukazał się z książką „Włącz się do gry” autorstwa Sheryl Sandberg.

Sheryl Sandberg ma 44 lata i należy do najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Pracowała na kierowniczych stanowiskach w Google, Starbucks i Walt Disney. Dziś zarządza Facebookiem, portalem społecznościowym wartym miliardy dolarów. W biznesowych kuluarach mówi się o „efekcie Sandberg”, bo wszystko, czego się dotknie, zamienia w złoto. Ma wspaniałą, świetnie płatną pracę, do tego dwoje dzieci oraz wspierającego męża. Znajduje się na liście najbardziej wpływowych kobiet świata. Dlatego wie, co mówi, gdy w swojej książce przekonuje kobiety, że praca i rodzina wcale nie muszą się wykluczać, a na ich umiejętnym pogodzeniu polega współczesny feminizm.

Listopadowy „Forbes” z książką będzie kosztował 32,90 zł, zaś magazyn bez dodatku można kupić w normalnej cenie 11,90 zł. Obydwie wersje do nabycia w salonach prasowych.

(Na podstawie informacji Ringier Axel Springer Polska)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.