Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie

29 Sie 2014 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Prasa konsumencka

logo 9 2014

Nowoczesna makieta, zmieniony układ treści oraz nowi felietoniści: Andrzej Saramonowicz, Mikołaj Lizut, Maciej Samcik i Anna Gacek – to najważniejsze zmiany, które od najnowszego wydania proponuje miesięcznik „Logo”. Pismo ukaże się na rynku 29 sierpnia. Będzie je też można kupić z dodatkiem książki – sześciu kryminałów wydawnictwa Harlequin do wyboru.

Nowe „Logo” proponuje więcej tekstów praktycznych i pogłębionych. Treści zostały podzielone na 4 bloki tematyczne: „Starter”; „Horyzonty” z wywiadami, raportem, reportażami, tekstami o podróżach oraz rubryką „Mój pierwszy raz”; „Kierunkowskaz” z treściami praktycznymi – poradnikami, przeglądami, testami sprzętów, częścią modową, kuchnią i alkoholami oraz „Świat według…” z tekstami autorskimi.

W magazynie pojawiły się nowe cykle, jak „Raport z męskiego świata” poświęcony ważnym i ciekawym zjawiskom oraz rubryki nowych felietonistów. Andrzej Saramonowicz, dziennikarz, scenarzysta i reżyser swoją rubrykę „Tekstosteron” poświęca m.in. kobietom i relacjom damsko-męskim, a Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia, będzie pisał o kulturze, zwłaszcza popularnej. Maciej Samcik, dziennikarz „Gazety Wyborczej”, zajmie się tematyką ekonomiczną w cyklu „Subiektywnie o finansach”, a dziennikarka Polskiego Radia Programu 3, Anna Gacek, będzie pisać o swoich najważniejszych pasjach – muzyce i mężczyznach.

Zmieniona, nowoczesna makieta pisma wykorzystuje ujednolicone czcionki, nową paginę eksponującą logo magazynu oraz elementy ułatwiające nawigację po jego treściach. Autorką nowej makiety jest Katarzyna Trzeszczkowska.

Bohaterem okładki i wywiadu okładkowego numeru jest trener polskich siatkarzy, Stephane Antiga. Czytelnicy znajdą we wrześniowym wydaniu m.in. historię mafii przedstawioną w efektownej infografice, raport o gap year – rocznej przerwie w życiu zawodowym, test wodoodpornych odtwarzaczy audio, poradnik, jak wykonać idealne selfie, przewodnik po materiałach koszulowych oraz przegląd modowych nowości na jesień.

Magazyn można kupić z dodatkiem – kryminałem autorstwa Tess Gerritsen lub Alex Kavy. Czytelnicy będą mogli wybrać jeden z sześciu tytułów wydanych przez wydawnictwo Harlequin. Cena „Logo” z dodatkiem książki wynosi 14,99 zł, w tym VAT, pismo bez dodatku kosztuje 8,99 zł.

Wrześniowe „Logo” ma objętość 132 stron i ukaże się w nakładzie 70 tys. egzemplarzy.

Źródło: Agora

Tagi:

Dodaj komentarz