Nowy layout magazynu „Auto Świat”

Auto_Swiat_25_08_2014

Na rynku ukazał się pierwszy numer tygodnika „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) w nowej szacie graficznej. Magazyn przeszedł gruntowną zmianę layoutu. Zmienił się również sposób redagowania i prezentowania treści dziennikarskich.

„Auto Świat” jest jednym z dłużej istniejących na rynku magazynów – ukazuje się od marca 1995 roku i niebawem będzie obchodzić swoje 20-lecie. Redakcja tygodnika zdecydowała się na kompletną zmianę grafiki – większe zdjęcia, odmieniona typografia, stosowanie ciekawych infografik zapewniają magazynowi nowoczesny wygląd, który wychodzi na przeciw gustom dzisiejszych czytelników.

– Dokonaliśmy bardzo gruntownych zmian nie tylko w szacie graficznej, ale również w sposobie redagowania i prezentacji treści dziennikarskich. Czytelnik otrzyma więcej informacji, ma większy wybór tematów, może liczyć na fachowe opinie i porady redakcji. Nadal w tygodniku dominują cztery główne działy: testy i porównania, samochody używane, porady i nowości motoryzacyjne. Dodatkowo co tydzień będziemy opisywać youngtimery – klasyczne modele, które cieszą się coraz większą popularnością. Stałą rubryką są też absurdy, które utrudniają życie kierowcom – mówi Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny „Auto Świata”.

Głównym tematem okładkowym pierwszego zmodernizowanego wydania jest następna generacja BMW serii 5 – w nowym „Auto Świecie” znalazły się pierwsze nieoficjalne zdjęcia tego niemieckiego auta z segmentu premium.

Za projekt zmian graficznych odpowiadał Krzysztof Kubicki, dyrektor artystyczny tytułów motoryzacyjnych Ringier Axel Springer Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.