Skip to content
Wróć do strony domowej
  • Nowości prasowe
  • Kim jesteśmy
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • Nowości prasowe
  • Kim jesteśmy
Strona Główna » Najnowsze » Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie
Najnowsze Prasa konsumencka

Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie

przez gk|Opublikowano 29 sierpnia 2014

logo 9 2014

Nowoczesna makieta, zmieniony układ treści oraz nowi felietoniści: Andrzej Saramonowicz, Mikołaj Lizut, Maciej Samcik i Anna Gacek – to najważniejsze zmiany, które od najnowszego wydania proponuje miesięcznik „Logo”. Pismo ukaże się na rynku 29 sierpnia. Będzie je też można kupić z dodatkiem książki – sześciu kryminałów wydawnictwa Harlequin do wyboru.

Nowe „Logo” proponuje więcej tekstów praktycznych i pogłębionych. Treści zostały podzielone na 4 bloki tematyczne: „Starter”; „Horyzonty” z wywiadami, raportem, reportażami, tekstami o podróżach oraz rubryką „Mój pierwszy raz”; „Kierunkowskaz” z treściami praktycznymi – poradnikami, przeglądami, testami sprzętów, częścią modową, kuchnią i alkoholami oraz „Świat według…” z tekstami autorskimi.

W magazynie pojawiły się nowe cykle, jak „Raport z męskiego świata” poświęcony ważnym i ciekawym zjawiskom oraz rubryki nowych felietonistów. Andrzej Saramonowicz, dziennikarz, scenarzysta i reżyser swoją rubrykę „Tekstosteron” poświęca m.in. kobietom i relacjom damsko-męskim, a Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia, będzie pisał o kulturze, zwłaszcza popularnej. Maciej Samcik, dziennikarz „Gazety Wyborczej”, zajmie się tematyką ekonomiczną w cyklu „Subiektywnie o finansach”, a dziennikarka Polskiego Radia Programu 3, Anna Gacek, będzie pisać o swoich najważniejszych pasjach – muzyce i mężczyznach.

Zmieniona, nowoczesna makieta pisma wykorzystuje ujednolicone czcionki, nową paginę eksponującą logo magazynu oraz elementy ułatwiające nawigację po jego treściach. Autorką nowej makiety jest Katarzyna Trzeszczkowska.

Bohaterem okładki i wywiadu okładkowego numeru jest trener polskich siatkarzy, Stephane Antiga. Czytelnicy znajdą we wrześniowym wydaniu m.in. historię mafii przedstawioną w efektownej infografice, raport o gap year – rocznej przerwie w życiu zawodowym, test wodoodpornych odtwarzaczy audio, poradnik, jak wykonać idealne selfie, przewodnik po materiałach koszulowych oraz przegląd modowych nowości na jesień.

Magazyn można kupić z dodatkiem – kryminałem autorstwa Tess Gerritsen lub Alex Kavy. Czytelnicy będą mogli wybrać jeden z sześciu tytułów wydanych przez wydawnictwo Harlequin. Cena „Logo” z dodatkiem książki wynosi 14,99 zł, w tym VAT, pismo bez dodatku kosztuje 8,99 zł.

Wrześniowe „Logo” ma objętość 132 stron i ukaże się w nakładzie 70 tys. egzemplarzy.

Źródło: Agora

  • Logo

Może Ci się podobać również

Opublikowano 7 listopada 2023

Neuroróżnorodność tematem listopadowego numeru

Do sprzedaży trafiły listopadowe „Wysokie Obcasy Extra” (wyd. Agora) w cenie 14,99 zł. Bohaterką okładki jest amerykańska gwiazda Britney Spears, której poruszającą […]

Opublikowano 13 marca 2025

Magazyn inspirowany serialem

Na rynku zadebiutował dwumiesięcznik „Agent 203” (wyd. Blue Ocean Entertainment), poświęcony serialowi pod tym samym tytułem. Cena 19,99 zł.

Opublikowano 12 lipca 2022

Dla tych, którzy lubią dinozaury

„Lubię Dinozaury” (wyd. Media Service Zawada) to książka, z którą mali czytelnicy mogą się cieszyć zagadkami, łamigłówkami oraz kolorowankami z ulubionymi bohaterami […]

Opublikowano 29 grudnia 2014

„Polityka” wyjątkowo w poniedziałek

Wyjątkowo już od poniedziałku (29 grudnia) w sprzedaży znalazł się najnowszy numer tygodnika „Polityka” (1/2015) – specjalne wydanie na nowy rok.

Przeglądanie Wpisów

  • Poprzedni post Nowy layout magazynu „Auto Świat”
  • Powrót do listy postów
  • Następny post II edycja Konkursu „Nagrody Newsweeka im. Teresy Torańskiej”

© 2025 Rynek Prasowy - nowości, tendencje, analizy, opinie – Wszelkie prawa zastrzezone

Designed with Customizr Pro