„Tina” liderem w swoim segmencie

tinanowa

W listopadzie ub. roku rozpowszechnianie płatne poradnika „Tina” było najwyższe wśród wszystkich dwutygodników poradnikowych i wyniosło, według danych ZKDP, 325 573 egzemplarzy. W stosunku do października oznacza to wzrost  jedyny dwucyfrowy w segmencie aż o 37 procent.

Tak dobry wynik jest między innymi efektem zmian wprowadzanych od wydania 25/2013, kiedy to w magazynie pojawiła się książeczka z przepisami czytelniczek i nowe działy.

Nowa „Tina” jeszcze bardziej ułatwia życie czytelniczkom i pomaga im oszczędzać. Magazyn silnie eksponuje wątek oszczędności, praktyczności i nowości. Pojawiły się w nim nowe strony: „Konsumenckie aktualności” – bieżący temat prawny z dziedziny praw konsumenckich, zawsze z możliwością skorzystania z bezpłatnych dyżurów prawników, np. z UOKiK, Federacji Konsumentów, itp.

W dziale „To nas porusza” magazyn publikuje materiały o ważnych, kontrowersyjnych, wzbudzających silne emocje sprawach społecznych. Obecni w każdym wydaniu Tiny eksperci doradzają jak oszczędzać i korzystnie robić zakupy. W Dwutygodniku znajdą się też kalendarze i leksykony zdrowotne w formie plakatu (typu: wyjmij i zachowaj) oraz materiały o medycznych odkryciach i najnowszych terapiach.

(na podstawie informacji wydawnictwa Bauer)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.