Nowy dwumiesięcznik „Auto Test”

Na rynku pojawił się nowy dwumiesięcznik „Auto Test” z profesjonalnymi testami i porównaniami samochodów.

„Auto Test” skierowany jest przede wszystkim do osób planujących zakup samochodu. Magazyn wyróżniają wyjątkowo obszerne testy nowych i używanych aut, uwzględniające nie tylko wrażania z jazdy, ale także porównanie osiągów i parametrów poszczególnych modeli. Redakcja zestawia wyniki pomiarów wykonane przy pomocy profesjonalnej aparatury. Obszerną częścią magazynu są również strony poradnicze z informacjami pomocnymi w podjęciu decyzji o wyborze najciekawszej wersji nadwozia, silnika i wyposażenia auta.

Magazyn podzielony jest na pięć głównych działów. W rubryce „Testy” redakcja szczegółowo sprawdza różne modele samochodów, a na stronach „Poradnika kupującego” opisuje najatrakcyjniejsze warianty aut oferowanych na naszym rynku. Dział „Panorama” to prezentacje nowych samochodów, wchodzących aktualnie do sprzedaży. W rubryce „Używane” znajdują się ważne dla kupujących informacje o usterkowości, kosztach napraw i eksploatacji samochodów najbardziej popularnych na giełdach czy w komisach.

„Auto Test” liczy 100 stron i kosztuje 9,90 zł. Redaktorem naczelnym jest Stanisław Sewastianowicz. Magazyn można kupić m.in. w salonikach prasowych Kolportera.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.