Mniejsze spadki sprzedaży dzienników

Większość dzienników zanotowało w czerwcu br. spadki sprzedaży ogółem, ale były one zdecydowanie niższe niż w maju czy kwietniu. – podał portal Wirtualne Media powołując się na najnowsze dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Najpopularniejszym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w czerwcu 2014 roku wyniosła 314 202 egz. Drugie miejsce ze sprzedażą ogółem wynoszącą 167 287 egz. zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Na trzecim uplasował się „Super Express” (Murator). Jego średni wynik w czerwcu br. to do 147 806 egz.

Źródło: Wirtualne Media

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.