Lipcowe „Logo” już w sprzedaży

1 Lip 2015 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Prasa konsumencka

logo 7 2015

Okładkowa sesja i wywiad zawodnika MMA Mameda Chalidowa, porady dotyczące wyboru najlepszej whisky oraz przygotowania doskonałego steka, a także przegląd sprzętu do robienia wakacyjnych zdjęć – to wszystko znalazło się w najnowszym, lipcowym wydaniu magazynu „Logo”. Numer będzie można kupić z jedną z trzech książek – kryminałów do wyboru.

W nowym numerze miesięcznika redakcja poleca kina samochodowe, wizytę w Amsterdamie, spływ kajakowy Bugiem, podróż do Maroka oraz 20 męskich książek do czytania na urlopie. Czytelnicy wydania dowiedzą się również, jak bezpiecznie wędrować w upały, jak działa inteligentne AGD oraz jakie są najlepsze aplikacje VOD na smartfony.

Lipcowe „Logo” prezentuje najmodniejsze ubrania i dodatki dla mężczyzn na lato, m.in. kapelusze, wyroby z lnu, koszule z krótkim rękawem oraz zestawy weekendowe, a także radzi, jak bezpiecznie się opalać, jak nauczyć się chwalić samego siebie oraz jak wygrać każdy spór za pomocą 13 prostych trików.

Lipcowy numer „Logo” można kupić z jedną z trzech książek do wyboru: „Pocałunek śmierci”, „Elita” lub „Płomienie Śmierci” w cenie 14,99 zł. Cena „Logo” bez książki to 9,99 zł.

Źródło: Agora

Tagi:

Dodaj komentarz