Kampania społeczna „Gazety Wyborczej”

GazetaWyborcza_kampania

Lokalne redakcje „Gazet Wyborczej”, od 17 maja 2013 r., rozpoczynają kampanię społeczną oraz cykl redakcyjny „Nam nie jest wszystko jedno”, w której będą poruszały problemy społeczne ważne dla danego regionu.

„Nam nie jest wszystko jedno” to wspólne motto kampanii społecznych, które w 20 miastach Polski poprowadzą od 17 maja lokalne redakcje „Gazety Wyborczej”. W każdym z miast redakcje zorganizują eventy i opiszą różne, istotne dla danego miasta problemy, np.: w Białymstoku – rasizm, Radom walka o szybką kolej do Warszawy, Katowice o tramwaj do południowych dzielnic, Olsztyn, Toruń i Kielce o budżety obywatelskie, a Warszawa stawia pytanie o utworzenie stref bez ciszy nocnej.

– Upominamy się o sprawy ważne, takie, które mają realny wpływ na życie mieszkańców największych miast. „Gazeta” od zawsze o takie sprawy walczyła, ale uważamy, że teraz jest szczególny moment. Lokalni politycy i urzędnicy tracą dziś monopol na wiedzę, o tym, jak powinny się zmieniać nasze miasta, a coraz więcej mają do powiedzenia samorzutnie organizujący się obywatele. Chcemy ich wesprzeć – mówi Wojciech Bartkowiak, szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.