Skip to content
Wróć do strony domowej
  • Nowości prasowe
  • Kim jesteśmy
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • Nowości prasowe
  • Kim jesteśmy
Strona Główna » Najnowsze » Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie
Najnowsze Prasa konsumencka

Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie

przez gk|Opublikowano 29 sierpnia 2014

logo 9 2014

Nowoczesna makieta, zmieniony układ treści oraz nowi felietoniści: Andrzej Saramonowicz, Mikołaj Lizut, Maciej Samcik i Anna Gacek – to najważniejsze zmiany, które od najnowszego wydania proponuje miesięcznik „Logo”. Pismo ukaże się na rynku 29 sierpnia. Będzie je też można kupić z dodatkiem książki – sześciu kryminałów wydawnictwa Harlequin do wyboru.

Nowe „Logo” proponuje więcej tekstów praktycznych i pogłębionych. Treści zostały podzielone na 4 bloki tematyczne: „Starter”; „Horyzonty” z wywiadami, raportem, reportażami, tekstami o podróżach oraz rubryką „Mój pierwszy raz”; „Kierunkowskaz” z treściami praktycznymi – poradnikami, przeglądami, testami sprzętów, częścią modową, kuchnią i alkoholami oraz „Świat według…” z tekstami autorskimi.

W magazynie pojawiły się nowe cykle, jak „Raport z męskiego świata” poświęcony ważnym i ciekawym zjawiskom oraz rubryki nowych felietonistów. Andrzej Saramonowicz, dziennikarz, scenarzysta i reżyser swoją rubrykę „Tekstosteron” poświęca m.in. kobietom i relacjom damsko-męskim, a Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia, będzie pisał o kulturze, zwłaszcza popularnej. Maciej Samcik, dziennikarz „Gazety Wyborczej”, zajmie się tematyką ekonomiczną w cyklu „Subiektywnie o finansach”, a dziennikarka Polskiego Radia Programu 3, Anna Gacek, będzie pisać o swoich najważniejszych pasjach – muzyce i mężczyznach.

Zmieniona, nowoczesna makieta pisma wykorzystuje ujednolicone czcionki, nową paginę eksponującą logo magazynu oraz elementy ułatwiające nawigację po jego treściach. Autorką nowej makiety jest Katarzyna Trzeszczkowska.

Bohaterem okładki i wywiadu okładkowego numeru jest trener polskich siatkarzy, Stephane Antiga. Czytelnicy znajdą we wrześniowym wydaniu m.in. historię mafii przedstawioną w efektownej infografice, raport o gap year – rocznej przerwie w życiu zawodowym, test wodoodpornych odtwarzaczy audio, poradnik, jak wykonać idealne selfie, przewodnik po materiałach koszulowych oraz przegląd modowych nowości na jesień.

Magazyn można kupić z dodatkiem – kryminałem autorstwa Tess Gerritsen lub Alex Kavy. Czytelnicy będą mogli wybrać jeden z sześciu tytułów wydanych przez wydawnictwo Harlequin. Cena „Logo” z dodatkiem książki wynosi 14,99 zł, w tym VAT, pismo bez dodatku kosztuje 8,99 zł.

Wrześniowe „Logo” ma objętość 132 stron i ukaże się w nakładzie 70 tys. egzemplarzy.

Źródło: Agora

  • Logo

Może Ci się podobać również

Opublikowano 15 grudnia 2020

Nowy miesięcznik dla dzieci

„Masza i niedźwiedź. Zadania na medal” (Media Service Zawada) to nowy miesięcznik dla najmłodszych. W sprzedaży od środy, 16 grudnia, w cenie […]

Opublikowano 11 czerwca 2015

300. numer „Twojego Stylu”

11 czerwca ukazuje się w sprzedaży 300. wydanie magazynu „Twój STYL”, w cenie 10,99 zł i nakładzie 290 tysięcy egzemplarzy.

Słabe wyniki miesięczników poradnikowych
Opublikowano 12 października 2010

Słabe wyniki miesięczników poradnikowych

Niemal wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży, najwięcej straciła „Kobieta i Życie” – informuje portal Wirtualnemedia.pl powołując […]

Opublikowano 20 września 2013

Czwarte wydanie „Ale Historia Extra”

„Druga Rzeczpospolita, jakiej nie znacie” – to tytuł najnowszego wydania magazynu „Ale Historia Extra”, który trafił do sprzedaży w piątek 20 września.

Przeglądanie Wpisów

  • Poprzedni post Nowy layout magazynu „Auto Świat”
  • Powrót do listy postów
  • Następny post II edycja Konkursu „Nagrody Newsweeka im. Teresy Torańskiej”

© 2025 Rynek Prasowy - nowości, tendencje, analizy, opinie – Wszelkie prawa zastrzezone

Designed with Customizr Pro