1,1 mln zł na promocję nowego „Naj”

naj 15 12 2014

15 grudnia br. magazyn „Naj” debiutuje w zupełnie nowej odsłonie. Pismo wyróżnia teraz największy w segmencie dział zdrowia. Wydawca planuje przeznaczyć na promocję nowego „Naj” ponad milion 100 tysięcy złotych do końca roku.

W każdym wydaniu 16-stronicowego poradnika medycznego dziennikarki „Naj” oraz uznani eksperci i lekarze z całej Polski zajmą się zdrowiem kobiety, dzieci i całej rodziny. W każdym wydaniu redakcja dostarczać będzie również wiele porad, także z zakresu medycyny naturalnej i zdrowego odżywiania się.

Drugim elementem wyróżniającym „Naj” jest powiększony dział poświęcony kuchni, wzbogacony o dodatkowe przepisy i eksperckie porady.

W warstwie merytorycznej pismo zachowuje swój poradnikowy charakter. Jednak zmianie uległ, podobnie jak w zmienionej niedawno Tinie, sposób komunikowania z czytelniczką. Redakcja postawiła na dłuższe teksty, pogłębione materiały i jeszcze większy profesjonalizm.

Nowy „Naj” ma bardziej elegancki i przejrzysty layout. Nowoczesna makieta, nowe fonty i kolorystyka oraz duże, piękne zdjęcia sprawiają, że pismo zyskuje nową jakość.

Objętość dwutygodnika zwiększyła się o 8 stron. Cena pozostaje bez zmian i wynosi 1,45 zł. Także format i papier magazynu pozostają bez zmian.

Nowy „Naj” będzie dostępny w dwóch wersjach. W podstawowej w cenie 1,45 zł i z książeczką kulinarną w cenie 2,99 zł.

Wydawnictwo Bauer planuje przeznaczyć na promocję nowego „Naj” ponad milion 100 tysięcy złotych do końca roku.

(na podstawie informacji Bauer Media) 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.