1,1 mln zł na promocję nowego „Naj”

naj 15 12 2014

15 grudnia br. magazyn „Naj” debiutuje w zupełnie nowej odsłonie. Pismo wyróżnia teraz największy w segmencie dział zdrowia. Wydawca planuje przeznaczyć na promocję nowego „Naj” ponad milion 100 tysięcy złotych do końca roku.

W każdym wydaniu 16-stronicowego poradnika medycznego dziennikarki „Naj” oraz uznani eksperci i lekarze z całej Polski zajmą się zdrowiem kobiety, dzieci i całej rodziny. W każdym wydaniu redakcja dostarczać będzie również wiele porad, także z zakresu medycyny naturalnej i zdrowego odżywiania się.

Drugim elementem wyróżniającym „Naj” jest powiększony dział poświęcony kuchni, wzbogacony o dodatkowe przepisy i eksperckie porady.

W warstwie merytorycznej pismo zachowuje swój poradnikowy charakter. Jednak zmianie uległ, podobnie jak w zmienionej niedawno Tinie, sposób komunikowania z czytelniczką. Redakcja postawiła na dłuższe teksty, pogłębione materiały i jeszcze większy profesjonalizm.

Nowy „Naj” ma bardziej elegancki i przejrzysty layout. Nowoczesna makieta, nowe fonty i kolorystyka oraz duże, piękne zdjęcia sprawiają, że pismo zyskuje nową jakość.

Objętość dwutygodnika zwiększyła się o 8 stron. Cena pozostaje bez zmian i wynosi 1,45 zł. Także format i papier magazynu pozostają bez zmian.

Nowy „Naj” będzie dostępny w dwóch wersjach. W podstawowej w cenie 1,45 zł i z książeczką kulinarną w cenie 2,99 zł.

Wydawnictwo Bauer planuje przeznaczyć na promocję nowego „Naj” ponad milion 100 tysięcy złotych do końca roku.

(na podstawie informacji Bauer Media) 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.