„Bloomberg Businessweek Polska” – wydanie zerowe

Przedpremierowe wydanie magazynu „Bloomberg Businessweek Polska” będzie miało swoją oficjalną premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7 września. Pierwsze regularne wydanie pisma trafi do sprzedaży 19 września 2011 r.

Przedpremierowy, zerowy numer nie trafi do regularnej sprzedaży, a zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na specjalnej platformie internetowej i potwierdziły chęć otrzymania egzemplarzy „Bloomberg Businessweek Polska”. Numer będzie spersonalizowany, co oznacza, że zdecydowana większość odbiorców otrzyma gazetę ze swoim nazwiskiem na okładce, a niektórzy – również ze swoim zdjęciem.

„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA. Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.