Tygodniki Bauera w czołówce zestawienia

TeleTydzien_16_11_2015

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień” – podaje portal Wirtualnemedia.pl. Czołówkę zestawienia zdominowały czasopisma wydawnictwa Bauer.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do września 2015 roku wyniosła 795 897 egz. Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 568 110 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera – „To & Owo”. W okresie od I do III kwartału br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 337 133 egz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.