Najsłynniejszą pszczółkę na świecie będzie można zobaczyć w nowym magazynie „Pszczółka Maja. Nowe przygody” (wyd. Blue Ocean Entertainment Polska), który pojawi się w sprzedaży w czwartek 1 kwietnia br. Cena: 12,99 zł.
Najsłynniejszą pszczółkę na świecie będzie można zobaczyć w nowym magazynie „Pszczółka Maja. Nowe przygody” (wyd. Blue Ocean Entertainment Polska), który pojawi się w sprzedaży w czwartek 1 kwietnia br. Cena: 12,99 zł.
Nowe produkty, nowe formaty i nowe możliwości promocyjne dla dostawców – to trzy główne filary, na których Kolporter planuje oprzeć rozwój swojej […]
Przez cztery kolejne poniedziałki – 15, 22, 29 października oraz 5 listopada 2012 r. do „Gazety Wyborczej” dołączone zostaną odcinki serialu historycznego […]
Najnowsze wydanie specjalne „Tygodnika Powszechnego” (wyd. Tygodnik Powszechny) będzie poświęcone podróżowaniu i wakacjom, wyprawom na koniec świata i w głąb siebie, reportażowi […]
Ważne tematy, wielkie nazwiska i pasjonujące opowieści z pierwszej ręki – to nowa, reporterska seria wydawnicza Agory związana z flagowym magazynem „Gazety […]