Nie tylko „Wróżka”

Sztandarowym pismem Wydawnictwa Te-Jot jest miesięcznik „Wróżka”, ale w swoim portfolio Te-Jot ma także inne tytuły, cieszące się dużym powodzeniem.

Wydawnictwo Te-Jot rozpoczęło działalność w 1992 roku od wydania tygodnika „Wszystko o miłości”. Raz w miesiącu wychodził specjalny dodatek ezoteryczny „Wszystko o miłości – Wróżka”. Ogromna popularność dodatku spowodowała, że w 1994 roku zaczął istnieć jako oddzielne pismo – miesięcznik „WRÓŻKA”.

Obecnie „Wróżka” wychodzi w nakładzie 140 tys. egzemplarzy. Z magazynu o tematyce ezoterycznej stała się tytułem kobiecym. Jest pismem autorskim, poruszającym tematy z dziedziny psychologii, pogranicza nauki. Przedstawia ciekawych ludzi i ich pasje, zamieszcza porady na temat zdrowia i urody. Wróżka podpowiada jak żyć w zgodzie z naturą.

– Motto pisma brzmi: „Harmonia duszy i ciała”. Na szczególną uwagę zasługują nasze okładki, malowane przez znanych artystów, które zostały wyróżnione w konkursie Grand Front 2005 i 2006 w kategorii prasa kobieca/people – mówi Jolanta Otrębska, dyrektor marketingu wydawnictwa Te-Jot.

Z logo „Wróżki” ukazują się raz na kwartał dodatki specjalne o charakterze poradniczym.

Kolejnym wiodącym magazynem Wydawnictwa Te-Jot jest „WERANDA”. Pierwszy numer ukazał się w 2000 roku jako dwumiesięcznik w nakładzie 40 tys. egz. Od 2004 roku „Weranda” jest luksusowym miesięcznikiem wnętrzarskim, prezentującym unikalne pomysły na stylowe i współczesne wnętrza o wysokich walorach artystycznych. „Weranda” pokazuje, jak mieszkają znani i bogaci Polacy na całym świecie, oprowadza po atelier artystów, doradza, w jaki sposób poruszać się po rynku sztuki, po galeriach, wystawach, salonach z wyposażeniem wnętrz. Jak żaden inny tytuł wnętrzarski podkreśla rolę sztuki w aranżacji wnętrz. Pokazuje, jak łączyć styl tradycyjny z nowoczesnym.

W każdym numerze zamieszczane są szablony fresków z dokładną instrukcją wykonania.

Najmłodszą pozycją w portfolio Wydawnictwa jest kwartalnik wnętrzarski „WERANDA COUNTRY” ukazujący się od grudnia 2007 roku, w nakładzie 30 tys. egz. Tytuł ten skierowany jest do ludzi, którzy zapragnęli zamieszkać w swoim własnym domu za miastem, na wsi, bliżej natury. W „Weranda Country” prezentowane są radości, jakie towarzyszą urządzaniu własnego domu i ogrodu, podglądaniu przyrody i opiekowaniu się zwierzętami.

„Weranda Country” to kwartalnik wnętrzarski promujący styl życia bliżej natury. Jako jedno z nielicznych na rynku Wydawnictwo Te-Jot nie dołącza gadżetów do swoich tytułów.

(red)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.