Nie chcą opłat za internetowe wydania

Według analiz firmy prawniczej Wiggin, po wejściu opłat witryny internetowe brytyjskiego dziennika „The Times” i jego niedzielnego wydania „Sunday Times” mogą stracić aż 90 proc. użytkowników – czytamy na stronach serwisu wyborcza.biz.

 

Nowe, płatne wersje serwisów internetowych obu gazet bardziej przypominają gazetę papierową – nie są przeładowane informacjami i grafiką. Jednak od lipca za dostęp do nich czytelnicy będą musieli zapłacić jednego funta (4,87 zł) dziennie albo dwa funty (9,74 zł) tygodniowo. Po wprowadzeniu opłat teksty w „The Times” już nie będą widoczne w wynikach wyszukiwania Google’a, Yahoo! czy Bing.

Wnioski ekspertów, o których poinformował środowy „Financial Times”, zostały oparte na sondażu, w którym udział wzięło 1,6 tys. czytelników. Aż 90 proc. z nich deklaruje, że nie zamierza płacić za to, co obecnie dostaje za darmo. Równie pesymistycznie wyglądają wyniki dla ośmiu największych dzienników na Wyspach.

Cały artykuł tutaj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.