Listopadowe „Logo” już na rynku

2 Lis 2015 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Prasa konsumencka

logo 11 2015

W najnowszym, listopadowym wydaniu magazynu „Logo” czytelnicy znajdą okładkową sesję i wywiad z dziennikarzem i prezenterem telewizyjnym Marcinem Prokopem, odpowiedź na pytanie, jak networking może pomóc w karierze, a także nowości wśród gier planszowych i komputerowych. Numer można kupić z jedną z czternastu książek – kryminałów do wyboru.

W nowym wydaniu „Logo” redakcja przepytuje Macieja Kawulskiego, dyrektora generalnego i współwłaściciela KSW, pokazuje, czym są wyścigi motocyklowe i jak korzystać ze skuterów śnieżnych, a także radzi, jakie miejsca warto zobaczyć w Gruzji.

Czytelnicy magazynu dowiedzą się, jak nagrać i zmontować kilkuminutowy film, jakie urządzenie do nawigacji samochodowej wybrać, jakie aplikacje biznesowe ściągnąć na swoje urządzenie mobilne oraz jak fachowo przyszyć guzik. W wydaniu pojawi się też przewodnik narciarski, w którym znajdą się: przegląd sprzętu, porady fachowców i opis najlepszych miejsc do szusowania.

Listopadowe „Logo” prezentuje też najmodniejsze ubrania i dodatki dla mężczyzn na chłodniejsze dni, m.in. płaszcze i koszule w kratę, a także garnitury nie do pary.

Listopadowy numer „Logo” można kupić z książką – jednym z czternastu kryminałów do wyboru – w cenie 14,99 zł. Cena „Logo” bez książki to 9,99 zł.

Źródło: Agora

Tagi:

Dodaj komentarz