Oferty na każdy temat

Od 1989 roku na ladach kiosków w całym kraju można znaleźć Gazetę „Kontakt”. Początkowo w formie tygodnika, obecnie trzy razy w tygodniu dociera do swoich czytelników i ciągle powiększającego się grona ogłoszeniodawców.

Pierwszy numer Gazety „Kontakt”, którą można nazwać pionierem wśród tytułów o tej tematyce,  ukazał się 2 marca 1989 roku. Od początku istnienia priorytetem gazety są ogłoszenia i reklamy, dotyczące różnych dziedzin życia, m.in. motoryzacji, nieruchomości, pracy, finansów, biznesu, hobby, a także spraw matrymonialnych.

Obecnie wydawnictwo Kontakt, z siedzibą w Szczecinie, publikuje trzy tytuły, które są rozprowadzane przez Departament Dystrybucji Prasy Kolportera:

– Gazetę Reklamowo-Ogłoszeniowa „Kontakt”,

– Miesięcznik Matrymonialno-Towarzyski „Kontakt”,
– Miesięcznik Nieruchomości-Lokale „Kontakt”.

Gazeta „Kontakt” ukazuje się na terenie województwa zachodniopomorskiego i byłego gorzowskiego trzy razy w tygodniu – w każdy poniedziałek, środę i piątek. Na 24, 32 lub 40 stronach gazeta zamieszcza 4 tys. bezpłatnych ogłoszeń oraz cały wachlarz reklam płatnych z każdej dziedziny życia.
Miesięcznik Matrymonialno-Towarzyski „Kontakt” zamieszcza 3,5 tys. bezpłatnych ogłoszeń matrymonialnych i towarzyskich oraz reklamy komercyjne. Adresowany jest do kobiet i mężczyzn w różnym przedziale wiekowym, z terenu całej Polski.

Miesięcznik Nieruchomości – Lokale „Kontakt” – ogłoszenia, a w każdym numerze jest ich blisko 3,5 tys., dotyczą sprzedaży, kupna, zamiany, wynajmu mieszkań, lokali, działek, gruntów, gospodarstw rolnych z terenu całego kraju. Czytelnik ma możliwość zapoznania się z ofertami z rynku pierwotnego, wtórnego, ogłoszeniami prywatnymi oraz reklamami biur nieruchomości

– Naszym atutem, poza wieloletnią tradycją na rynku ogłoszeń, jest fakt, że w każdym wydaniu naszych tytułów zamieszczany jest kupon na bezpłatne ogłoszenie, które potem publikowane jest w gazecie – mówi dyrektor wydawnictwa Kontakt Zbigniew Zarecki. – Oczywiście staramy się podnosić atrakcyjność naszych wydawnictw. W styczniu 2011 roku zmieniliśmy szatę graficzną i wprowadziliśmy druk w pełnym kolorze.
Źródło: miesięcznik „Nasz Kolporter”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.