„LEGO BIONICLE” – nowość od Media Service Zawada

lego bio

Media Service Zawada wprowadza na rynek nowy produkt na licencji LEGO, magazyn „LEGO BIONICLE”, adresowany do chłopców w wieku 6 lat +.

W każdym numerze znajdzie się komiks o przygodach bohaterów Toa i odwiecznej walce dobra ze złem, plakaty, niełatwe zagadki do rozwiązania oraz konkursy z nagrodami.

Pierwszy numer „LEGO Bionicle” ukazał się w nakładzie 40 tys. egz. i liczy 36 stron, cena pisma to 11,99 zł. Magazyn został zaprojektowany w formacie 205 x 273 mm, a jego redaktor prowadzącą została Agnieszka Frydrych-Jarczewska.

Z pierwszym wydaniem oryginalny zestaw Wielki czaszkowy skorpion w prezencie oraz extra dodatek: maski Strażnika Ognia i Strażnika Dżungli do samodzielnego przygotowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.