Hip-hop na wybiegu

Nowy numer „Elle” (wyd. Burda Media Polska) jest w sprzedaży w cenie wydania podstawowego 11,99 zł. „Elle” dostępne również z kosmetykiem Soraya do wyboru (cena: 14,99 zł).

W numerze: BIŻUTERIA W RYTMIE HIP-HOPU – Najbardziej wpływowy gatunek muzyczny naszej ery podbił wybiegi i szafy generacji Z; JULIA WIENIAWA – Chodzi tylko o miłość – JAKUB JÓZEF ORLIŃSKI – Lubię tę swoją anonimowość; IKONA STYLU 2023 – Magda Butrym w ekskluzywnej rozmowie; NOWA ERA MUGLERA – 50 lat domu mody i pięć lat pracy dyrektora kreatywnego Caseya Cadwalladera; HIT Z WYBIEGU – MOTOMAMI – Motocyklowa kurtka – nowy trencz, skórzane rękawiczki i kask – stylowe dodatki; NAGA PRAWDA – Lista przedwakacyjnych hitów, dzięki którym będziesz wyglądać pięknie; DŹWIĘK ENDORFIN – Krzysztof Gradziuk, jeden z najlepszych europejskich perkusistów jazzowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.