„Grazia” w nowej kolorystyce

grazia 19a 2014

Odnowiony dwutygodnik „Grazia” poszerza swoją formułę i wprowadza szereg zmian. „Grazia” łączy teraz w nowatorskiej formule treści magazynu lifestylowego z elementami charakterystycznymi dla segmentu people.

Nowe wydanie „Grazii” ukazuje się w odświeżonym, bardziej luksusowym layoucie i nowej kolorystyce. Odnowiona, dynamiczna makieta oddaje hasło magazynu: „Luksus. Ludzie. Lifestyle”.

„Grazia” to teraz dwutygodnik z wieloma typowymi dla miesięcznika cechami. Ta sprawdzona w wielu krajach Europy crossegmentowa koncepcja zakłada nowatorskie połączenie wielu fascynujących kobiety dziedzin życia, przedstawiając je w rzetelny, wyczerpujący, typowy dla miesięczników sposób. Stąd w „Grazii” znajdują się nie tylko pogłębione wywiady z autorskimi sesjami zdjęciowymi i reportaże związane z aktualnymi problemami społecznymi lub trendami, ale także – poszerzone działy Moda (najnowsze trendy ze światowych stolic mody i najbardziej aktualne zdjęcia), Kuchnia (najwyższej jakości zdjęcia i sesje kulinarne) oraz, obecne teraz w każdym numerze, działy Zdrowie i Wnętrza. Ten wyjątkowy miks tematyczny wykorzystuje doświadczenie trzech edycji Grazii, które odniosły największy sukces na swoich rynkach: włoskiej, angielskiej i francuskiej.

Powyższa koncepcja oznacza ekspansję „Grazii”, zajmującej stabilną pozycję w segmencie people premium, w stronę segmentu modowo-lifestylowego. Jednocześnie „Grazia”, pozostając ekspertem w dziedzinie people, wzmacnia swój charakter magazynowy (wywiady, reportaże). Ukazując się częściej niż miesięczniki, szybko i obszerniej nie tylko informuje czytelniczki o wydarzeniach z życia sław, ale także porusza gorące tematy społeczne wzbogacając je wysokiej jakości publicystyką.

Nowa „Grazia” ukazuje się w niezmienionej cenie i powiększonej objętości.

(na podstawie informacji wydawnictwa Bauer)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.