„Glamour” w trzech odsłonach

„Glamour” (BURDA MEDIA POLSKA SP. Z O.O.) to luksusowy miesięcznik dla młodych kobiet; jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie mody i urody oraz interaktywnym przewodnikiem po nowoczesnym stylu życia. Prezentuje i kreuje trendy.

W równych proporcjach przygotowuje dla czytelniczek inspiracje i propozycje zakupowe. „Glamour” śledzi i opisuje najgorętsze trendy społeczne, publikuje rozmowy z osobami o ciekawych poglądach, przedstawia subiektywny wybór propozycji kulturalnych. Styliści „Glamour” komentują najnowsze trendy wśród gwiazd i wydarzenia z ich udziałem, zaś eksperci od urody wybierają najlepsze nowinki i polecają sprawdzone salony kosmetyczne. Czytelniczki „Glamour” co miesiąc otrzymują także porcję praktycznych informacji na temat pracy i finansów, diety i zdrowego odżywiania, a także psychologii.

W piątek, 12-ego kwietnia, w sprzedaży ukazały się trzy wersje miesięcznika:

  • wydanie podstawowe, c. 5,99 zł
  • wydanie z kosmetykiem, c. 9,99 zł
  • wydanie MINI, c. 2,99 zł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.