„Glamour” w dwóch odsłonach

W czwartek, 19 marca, w sprzedaży ukazały się dwie wersje miesięcznika „Glamour”. Wydanie podstawowe kosztuje 5,99 zł, a wydanie z kosmetykiem TOŁPA płyn micelarny 100 ml lub żel do mycia twarzy i oczu 75 ml – 7,99 zł.

„Glamour” (BURDA MEDIA POLSKA SP. Z O.O.) to luksusowy miesięcznik dla młodych kobiet; jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie mody i urody oraz interaktywnym przewodnikiem po nowoczesnym stylu życia. Prezentuje i kreuje trendy. W równych proporcjach przygotowuje dla czytelniczek inspiracje i propozycje zakupowe. „Glamour” śledzi i opisuje najgorętsze trendy społeczne, publikuje rozmowy z osobami o ciekawych poglądach, przedstawia subiektywny wybór propozycji kulturalnych.

Styliści „Glamour” komentują najnowsze trendy wśród gwiazd i wydarzenia z ich udziałem, zaś eksperci od urody wybierają najlepsze nowinki i polecają sprawdzone salony kosmetyczne. Czytelniczki „Glamour” co miesiąc otrzymują także porcję praktycznych informacji na temat pracy i finansów, diety i zdrowego odżywiania, a także psychologii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.