Dzienniki w dół

W I półroczu br. zmniejszyła się sprzedaż wszystkich dzienników ogólnopolskich – podaje portal Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich pozostaje „Fakt” (Axel Springer Polska). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tej gazety w I półroczu br. wyniosło 453 686  egz., czyli było o 4,5 proc. niższe niż w analogicznym okresie 2009 roku.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem zajmującej drugie miejsce „Gazety Wyborczej” (Agora SA) wyniosło w pierwszych sześciu miesiącach tego roku 343 311 egz. Jest to wynik o 11,4 proc. słabszy niż rok wcześniej.

Trzecie miejsce zachował „Super Express” (Murator SA), którego wynik zmniejszył się o 5,7 proc. do 186 165 egz.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.