Czytelnictwo prasy – nowe wyniki

Nie zmieniają się gusta Polaków, jeśli chodzi o czytelnictwo prasy. Liderami w poszczególnych kategoriach są wciąż te same tytuły – wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa Prasy za okres od listopada 2009 roku do kwietnia 2010 roku, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl

W kategorii dzienników najchętniej czytanymi są „Fakt” (Axel Springer Polska) z czytelnictwem na poziomie 14,60 proc. i „Gazeta Wyborcza” (Agora) czytana przez 14,54 proc. respondentów.

Najchętniej czytamy tygodnik to „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), po którego sięga aż 34,99 proc. ankietowanych.

Wśród dwutygodników liderami pozostają dwa czasopisma, które wcześniej ukazywały się co tydzień: „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) z wynikiem 17,29 proc. i „Tina” (Wydawnictwo Bauer), mająca czytelnictwo na poziomie 16,76 proc.

Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce jest niezmiennie „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – wynik 13,06 proc.

Więcej: www.wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.