Sprzedaż luksusowych wzrosła. Idzie ku lepszemu?

W ostatnich miesiącach w informacjach dotyczących sprzedaży prasy w Polsce przewija się stały motyw: tendencja spadkowa. Nareszcie jednak jest jakaś odmiana. Jak podaje portal Wirtulanemedia.pl, większość miesięczników luksusowych i shoppingowych adresowanych do kobiet zanotowało w marcu br. wzrost sprzedaży.

 

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, liderem rankingu pozostał „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w marcu  br. wyniosła 223 134 egz. i była niższa o 1 proc. niż w analogicznym okresie 2009 roku.

Na drugim miejscu – ze sprzedażą ogółem na poziomie 189 100 egz. – znalazł się „Avanti” (Agora), który w porównaniu do marca 2009 roku zanotował wzrost wynoszący 5 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie 168 928 egz. (w górę o 9 proc.).

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.