„Coaching” zmienił się w kwartalnik

W czwartek, 7-ego marca, magazyn „Coaching” (BURDA MEDIA POLSKA SP. Z O.O.) ukazał się w nowej formule. Pismo z dwumiesięcznika stało się kwartalnikiem. Ma odświeżoną szatę graficzną i zmieniony układ treści.

W magazynie jest teraz wyraźny podział na część poświęconą pracy i budowaniu pozycji zawodowej oraz edukacji i życiu prywatnemu. Pismo wróciło też do instytucji rady programowej, która była w pierwszych wydaniach magazynu, lecz z czasem z niej zrezygnowano. Rada ma czuwać nad zawartością merytoryczną pisma. Zasiadają w niej m.in. Joanna Chmura (psycholog, coach, trener) i dr Marcin Capiga (coach i trener biznesu).

100-stronicowy magazyn kosztuje 14,99 zł (jako dwumiesięcznik kosztował 11,99 zł).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.