Wrześniowy numer „Elle” (wyd. Burda Media Polska) pojawił się już w sprzedaży. Wydanie podstawowe kosztuje 9,99 zł, ale są też trzy mutacje z dodatkami: kremem, żelem lub serum Dermika Blooming Skin (13,99 zł), książką do wyboru (11,99 zł) oraz z pomadką AA Wigns (9,99 zł).
Może Ci się podobać również
Nowy numer „Glamour” (wyd. Burda Media Polska) jest już w sprzedaży. Wydanie podstawowe kosztuje 9,99 zł, ale „Glamour” jest dostępny również z […]
„Auto Świat Extra” (wyd. Ringier Axel Springer Polska) to nowy magazyn ekspercki. Numer 1/2023 nosi tytuł „Auta Elektryczne i Hybrydowe” i kosztuje […]
Redakcja dziennika „Echo Dnia” po raz ósmy przygotowała listę 100 największych przedsiębiorstw regionu świętokrzyskiego. I po raz ósmy na pierwszym miejscu zestawienia […]
W marcowym, poszerzonym wydaniu miesięcznika „Ładny Dom”, dostępnym już na rynku, czytelnicy znajdą ponad 200 stron wskazówek dotyczących budowy, remontu i wykańczania […]