„Polityka” pierwsza, zyskał „Newsweek Polska”

W segmencie tygodników opinii liderem sprzedaży w pierwszym półroczu 2010 pozostaje „Polityka”, ale największy wzrost zanotował „Newsweek Polska” – podaje portal Press.pl powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

 

Średnie rozpowszechnianie płatne razem „Polityki” wyniosło w pierwszym półroczu br. 142 294 egz. To spadek o 2 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2009 roku. Drugie miejsce zajął „Newsweek Polska” – 117 686 egz. (wzrost o 10 proc.), a trzecie „Wprost” – 86 932 egz. (spadek o 16 proc.). „Wprost” miał największy spadek wśród czasopism tego segmentu.

Zdaniem ekspertów, sprzedaż tygodników opinii byłaby dużo gorsza, gdyby nie kwietniowe wzrosty sprzedażowe, na które wpływ miało większe zainteresowanie czytelników, wywołane katastrofą smoleńską.

Źródło: Press.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.