„Wyborcza” ma najwięcej z reklam

W sierpniu br. wśród dzienników najwięcej na reklamach (bez autopromocji) zarobiła „Gazeta Wyborcza” – 42 mln zł (4,2 proc. mniej niż przed rokiem) – podaje portal Mediarun.pl powołując się na dane firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor).

Na drugim miejscu uplasowała się „Polska” z 20 mln zł przychodu (12,4 proc. mniej), a na trzecim „Fakt”, któremu reklamy zapewniły 14 mln zł (mniej o 2,7 proc.).

Na kolejnej pozycji znalazł się „Super Express” (8,9 mln zł, 56,1), a pierwszą piątkę zamknął bezpłatny dziennik „Metro” (7,2 mln zł, więcej o 14,4 proc.).

Źródło: Mediarun.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.