„Party” liderem w segmencie people

Najchętniej kupowanym pismem z segmentu people w kwietniu 2010 r. był dwutygodnik „Party” – informuje portal Wirtualnemedia.pl przytaczając dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

 

Tzw. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) wyniosło w kwietniu br. 446 011 egz., czyli było o 0,1 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Konkurencyjny dla „Party” dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) znalazł się na drugim miejscu z rozpowszechnianiem płatnym razem 348 592 egz. (o 2,4 proc. niższe niż w kwietniu 2009 roku).

Trzecią pozycję zajęła „Viva!” (Edipresse Polska), które zanotowała największy w rankingu wzrost rozpowszechniania, wynoszący 18,3 proc. Jej wynik to 172 710 egz.

Największy spadek sprzedaży w segmencie poeple dotknął tygodnik „Gala” (G+J Polska), który zajął czwarte miejsce. „Gala” w kwietniu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 109 969 egz., czyli jej rozpowszechnianie płatne razem było o aż o 23,8 proc. niższe niż rok wcześniej.

Na podstawie: Wirtulanemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.