Dzienniki zarabiają na reklamach

Następuje poprawa na rynku reklamy prasy. Jak podaje portal Press.pl, siedem spośród dziesięciu tytułów codziennych o największych wpływach reklamowych zanotowało według Expert Monitora wzrost przychodów w pierwszym półroczu br. w porównaniu z tym samym okresem 2009 roku.

Liderem jest „Gazeta Wyborcza” (Agora SA), która w pierwszym półroczu br. zarobiła 406,1 mln zł, co oznacza wzrost wobec ub. r. o 2,7 proc. – są to dane cennikowe nieuwzględniające rabatów, więc faktyczne przychody są niższe. Na drugim miejscu w zestawieniu Expert Monitora są dzienniki regionalne ukazujące się pod marką „Polska” (Polskapresse) – łącznie zarobiły 141,6 mln zł (spadek o 1,9 proc.), na trzecim jest „Fakt” (Axel Springer Polska) – 106,8 mln zł (wzrost o 17,2 proc.).

Źródło: press.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.