„Pani Domu” jako dwutygodnik

Z początkiem lipca „Pani Domu” przechodzi na dwutygodniowy cykl wydawniczy – informuje wydawca pisma Edipresse Polska. Na stałe zmienia się również dzień wejścia do sprzedaży – numer 29/2010 pisma pojawi się w kioskach w poniedziałek, 12 lipca (dotychczas pierwszym dniem sprzedaży Pani Domu była środa).

 

„Pani Domu” jako dwutygodnik będzie miała objętość minimalną 60 stron (dla tygodnika były to 44 strony). Nie zmieni się cena pisma, nadal będzie kosztować 0,89 zł. Natomiast ze względu na większą liczbę stron, poszerzone zostaną podstawowe działy – związane z kuchnią i prowadzeniem domu. Nakład pierwszego numeru „Pani Domu” jako dwutygodnika wyniesie ponad 500.000 egz.

Wejściu do sprzedaży nowej „Pani Domu” towarzyszy silna kampania reklamowa tytułu – w TV, Internecie oraz na łamach magazynów z portfolio Edipresse. Wartość kampanii wyniesie ok. 850 tys. zł.

Sprzedaż Pani Domu w pierwszym kwartale 2010 roku wyniosła 344.920 egz. i jest to wzrost o 28% w porównaniu do analogicznego okresu w 2009 roku.

Źródło: www.edipresse.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.