„Newsweek” nowym liderem

Na pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii awansował w kwietniu br. „Newsweek Polska” – informuje portal Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

 

Kwietniowa sprzedaż tygodnika „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) wyniosła 177 354 egz. To wzrost wobec kwietnia 2009 roku o 60 proc.

Tuż za „Newsweekiem” uplasowała się „Polityka” („Polityka” Spółdzielnia Pracy) ze sprzedażą na poziomie 174 380 egz. (wzrost o 18 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”), który sprzedał się w ilości 158 290 egz., notując 10 proc. wzrost sprzedaży.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.