Wzrost sprzedaży „Gali”

„Gala” jako jedyne pismo w segmencie people odnotowała wzrost sprzedaży zarówno w stosunku do poprzedniego miesiąca, jak i poprzedniego roku – potwierdzają dane ZKDP opublikowane na początku lutego br. dotyczące sprzedaży magazynów segmentu people w listopadzie 2011 r.

W analizowanym okresie średnia sprzedaż dwutygodnika „Gala” wyniosła 139 352 egz. i była o 80,8 proc. wyższa niż w roku poprzednim.

Magazyn „Gala” od kwietnia 2011 r. ukazuje się co dwa tygodnie, a jej główne filary to wywiady, newsy, moda i uroda.

Źródło: G+J Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Komentarz do “Wzrost sprzedaży „Gali””