Wzrost sprzedaży „Gali”

„Gala” jako jedyne pismo w segmencie people odnotowała wzrost sprzedaży zarówno w stosunku do poprzedniego miesiąca, jak i poprzedniego roku – potwierdzają dane ZKDP opublikowane na początku lutego br. dotyczące sprzedaży magazynów segmentu people w listopadzie 2011 r.

W analizowanym okresie średnia sprzedaż dwutygodnika „Gala” wyniosła 139 352 egz. i była o 80,8 proc. wyższa niż w roku poprzednim.

Magazyn „Gala” od kwietnia 2011 r. ukazuje się co dwa tygodnie, a jej główne filary to wywiady, newsy, moda i uroda.

Źródło: G+J Polska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Komentarz do “Wzrost sprzedaży „Gali””