Wzrost sprzedaży „Claudii”

Sprzedaż styczniowego numeru miesięcznika „Claudia” wyniosła 268 tys. egz. – poinformował wydawca czasopisma G+J Polska.  W porównaniu z wydaniem styczniowym z 2011 r. magazyn zanotował wzrost sprzedaży o 8,3 proc.

Styczniowe wydanie „Claudii” ukazało się na rynku 28 grudnia 2011 r. Tematem wiodącym numeru były 33 stylizacje na wieczór. O przekroczeniu magicznej granicy 40. urodzin czytelniczkom magazynu opowiedziały Agnieszka Warchulska i Katarzyna Groniec. W numerze znalazły się także m.in. rubryki stałych felietonistek pisma – Grażyny Torbickiej i Beaty Pawlikowskiej, rozmowa przy kawie Marcina Prokopa i Szymona Hołowni, a także wielki horoskop 2012.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.