W lutowym wydaniu magazynu „Logo”

2 Lut 2015 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Prasa specjalistyczna

logo 02 2015

W najnowszym wydaniu magazynu „Logo” czytelnicy znajdą wywiad z komentatorem sportowym Mateuszem Borkiem – gwiazdą okładki, test gier i kierownic wyścigowych, porady, jak okiełznać szefa i jak zrozumieć, co mówią kobiety oraz tekst nowej, wyrazistej felietonistki – blogerki Malviny Pe. Numer można kupić razem z filmem „Powstanie Warszawskie” na DVD.

W obszernym, 156-stronicowym „Logo” znajdą się również: raport o dorosłych mężczyznach mieszkających z rodzicami, dziewięć niezawodnych sposobów, żeby nie odkładać ważnych spraw na później, relacja z podróży po Kaukazie oraz nowinki z targów technologicznych CES w Las Vegas. Redakcja przybliży też czytelnikom męski styl w praktyce – opowie wszystko o torbach, aktówkach i plecakach do pracy i na weekend, zaprezentuje przegląd pikowanych kurtek oraz sesję eleganckich koszul button down, a także zaproponuje ciekawe męskie gadżety – latarki czołowe i ubrania podgrzewane elektrycznie. W dziale techno ukaże się poradnik, jak mieć szybki internet w domu.

Juliusz Szalek, dziennikarz motoryzacyjny opowie o swoim pierwszym razie za kierownicą w prestiżowym Volkswagen Castrol Cup, Andrzej Saramonowicz zaprezentuje fragment swojej nowej, niepublikowanej jeszcze książki „Chłopcy”, a kwestionariusz Stopklatki wypełni aktorka Aleksandra Popławska.

Od numeru lutowego w gronie felietonistów „Logo” będzie blogerka Malvina Pe, która w pierwszym felietonie wyjaśni mężczyznom, czego oczekują od nich współczesne kobiety. Do zespołu redakcyjnego „Logo” dołączy również dziennikarz Piotr Mieśnik.

Lutowe „Logo” można kupić także z dodatkiem – filmem „Powstanie Warszawskie” na DVD. Cena magazynu z płytą – 29,99 zł. Cena magazynu w wersji podstawowej to 9,99 zł.

Źródło: Agora

Tagi:

Dodaj komentarz