„Telemax” i „Super TV” dwutygodnikami

bauer logo

„Telemax” – od wydania 14/2014 ( w sprzedaży od 31 marca), oraz „Super TV” – od wydania 15/2014 (w sprzedaży od 7 kwietnia) zmieniają częstotliwość i format. Teraz ukazywać się będą co dwa tygodnie w nowym, kompaktowym formacie (175×240 mm).

To nowość na polskim rynku wydawniczym i jednocześnie debiut wydawnictwa Bauer w subsegmencie popularnych dwutygodników telewizyjnych.

„Telemax” i „Super TV” mają teraz zwiększoną do 96 stron objętość (do tej pory 56) i nową cenę 1,50 zł (jako tygodniki kosztowały 1,20 zł). „Telemax” będzie zawierał rozbudowane rekomendacje hitów telewizyjnych na dwa tygodnie – filmowych, serialowych, rozrywkowych, dokumentalnych i sportowych z kalendarzem kibica. „Super TV” natomiast skupi się na lepszej ekspozycji programu telewizyjnego. Oba tytuły będą miały bogatą ofertę rozrywkową – aż 12 krzyżówek i łamigłówek.

Redaktor naczelną obu tytułów jest Agnieszka Trojanowicz.

(na podstawie informacji wydawnictwa Bauer)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.