Spadło dziennikom regionalnym. I to dużo

Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w sierpniu 2010 spadła sprzedaż wszystkich największych dzienników regionalnych.

Liderem sprzedaży wśród gazet regionalnych pozostała „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której rozpowszechnianie płatne razem w sierpniu br. wyniosło 64 530 egz., czyli było o 12 proc niższe niż w sierpniu ub.r.

Drugie miejsce zajęła gazeta „Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse) z wynikiem na poziomie 62 121 egz. (w dół o 15 proc.). Na trzeciej pozycji uplasował się „Express Ilustrowany” (Polskapresse), którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 42 956 egz. po spadku o 8 proc.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.