Ranking czytelnictwa prasy

Według badań przeprowadzonych przez Polskie Badań Czytelnictwa (okres wrzesień 2009 – luty 2010), „Gazeta Wyborcza” jest najchętniej czytanym polskim dziennikiem, „Tele Tydzień” – tygodnikiem, a „Przyjaciółka” – dwutygodnikiem.

   

Pierwsza trójka wśród ogólnopolskich dzienników wygląda następująco: 1. „Gazeta Wyborcza” (14,33 proc. respondentów), 2.„Fakt” (14,01), 3. „Metro” (6,74).

Tygodniki: 1. „Tele Tydzień” (35 proc.), 2. „Życie na Gorąco” (19,27),  3. „Chwila dla Ciebie” (15,21). 

Dwutygodniki: 1. „Przyjaciółka” (17,27), 2. „Tina” (16,52), 3. „Viva” (10,98).

Miesięczniki: 1. „Twój Styl” (13,11), 2. „Claudia” (10,71), 3. „Cztery Kąty” (9,84)

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.