Pierwsze „Logo” z nowym naczelnym

1 Mar 2017 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Prasa branżowa

Na rynku pojawiło się marcowe wydanie miesięcznika „Logo”, które zostało przygotowane przez nowego redaktora naczelnego Marcina Kasprzaka. Od tego numeru wprowadzony został obszerny temat przewodni – sekwencja różnych form dziennikarskich na jeden temat. W najnowszym wydaniu jest to „Pogadajmy o jedzeniu”.

Na okładce znalazł się Mateusz Gessler – szef kuchni, który zdradza swój przepis na sukces. Wywiad z nim jest częścią sekcji „Pogadajmy o jedzeniu”, w której bloger Foodsnob przewiduje kulinarne trendy, Małgorzata Minta wybiera 10 najlepszych dań z polskich restauracji, a Mithat Akardas, szef kuchni restauracji Brooklyn w Warszawie przygotowuje całą gamę burgerów.

Ponadto w wydaniu czytelnicy znajdą przewodnik po jeszcze niezatłoczonym Sopocie, omówienie ostatnich zmian w przepisach gry w piłkę nożną, a w dziale „Pasje” – powody, dla których warto wsiąść na rower zimą.

W sekcji „Styl” redakcja zaproponuje przegląd sportowych butów za kostkę, propozycje ubrań i dodatków w stylu militarnym, poradnik łączenia wzorów oraz sesję mody skoncentrowaną  na detalu.

– Marcowy numer różni się od poprzednich – nieco skorygowaliśmy i stonowaliśmy szatę graficzną, a cały numer jest wydrukowany na innym papierze, na którym lepiej prezentują się zdjęcia, Dodatkowo proponujemy więcej dłuższych tekstów oraz nową sekcję tematyczną „Pogadajmy o jedzeniu”. Odrobinę wyostrzył się także język tekstów, więcej jest komentarzy i refleksji autorów – mówi Marcin Kasprzak, nowy redaktor naczelny „Logo” o najnowszym wydaniu pisma. – O kierunku dalszych zmian zadecydują wyniki prowadzonych obecnie badań, które pozwolą nam poznać oczekiwania czytelników – dodaje.

W numerze znalazło się ponad 220 kuponów uprawniających do zniżek w ponad 2 500 sklepach stacjonarnych i internetowych w całej Polsce podczas wielkiego „Weekendu Zniżek” w dniach 24-26 marca br. Kupony będą również dostępne w kolejnych wydaniach „Avanti”, „Kuchni”, „Czterech Kątów”, „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Extra”. Partnerami akcji są największe galerie handlowe oraz outlety marki Factory w całej Polsce.

Źródło: Agora
Tagi:

Dodaj komentarz