„Party” straciło, lecz i tak jest liderem

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników segmentu people pozostało „Party” (Edipresse Polska), ale tytuł ten podobnie jak większość magazynów zanotował spadek. Wzrost odnotowało tylko „Show” – informuje portal Wirtualne Media opierając się na danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem „Party” w lipcu br. wyniosła 495 420 egz. i była niższa o 1,98 proc. niż rok wcześniej. Na drugim miejscu pozostał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on jedyny wzrost sprzedaży ogółem w zestawieniu, wynoszący 2,11 proc. i średni wynik na poziomie 481 768 egz. Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 315 326 egz.

Źródło: Wirtualne Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.