„Party” straciło, lecz i tak jest liderem

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników segmentu people pozostało „Party” (Edipresse Polska), ale tytuł ten podobnie jak większość magazynów zanotował spadek. Wzrost odnotowało tylko „Show” – informuje portal Wirtualne Media opierając się na danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem „Party” w lipcu br. wyniosła 495 420 egz. i była niższa o 1,98 proc. niż rok wcześniej. Na drugim miejscu pozostał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on jedyny wzrost sprzedaży ogółem w zestawieniu, wynoszący 2,11 proc. i średni wynik na poziomie 481 768 egz. Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 315 326 egz.

Źródło: Wirtualne Media

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.