Nowe dane nt. czytelnictwa prasy

Najchętniej czytanymi tytułami prasowymi w Polsce są „Tele Tydzień” i „Życie na Gorąco”. Wśród dziennik liderem jest „Gazeta Wyborcza” podają Wirtualne Media w swym raporcie opartym na najnowszych danych Polskich Badań Czytelnictwa.

„Gazeta Wyborcza” (Agora) z czytelnictwem na poziomie 13,80 proc. w kategorii dzienników wyprzedziła tabloid „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) czytany przez 13,62 proc. respondentów. Dalej plasują się: bezpłatne „Metro” Agory (6,46 proc.) oraz „Super Express” (6,29 proc.).

Wśród dwutygodników najchętniej czytane są: „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) z wynikiem 17,27 proc., „Tina” (Wydawnictwo Bauer), mająca czytelnictwo na poziomie 15,56 proc. oraz „Pani Domu” (Edipresse), po którą sięga 15,29 proc. osób.

Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce jest niezmiennie „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 12,88 proc.

Więcej: Wirtualne Media

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.