Nowa prezes w Polskapresse

Joanna Parczyńska na początku stycznia 2012 r. objęła stanowisko prezesa Prasy Bezpłatnej Polskapresse. Będzie odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii „Echa Miasta”. Podlegać jej będą struktury wydawnicze i sprzedażowe bezpłatnego tytułu Polskapresse.

Joanna Parczyńska rozpoczynała karierę menadżerską w strukturach sprzedaży i wydawnictwa „Gazety Wyborczej”. W 2005 roku objęła stanowisko dyrektora pionu prasy bezpłatnej Agory i wydawcy „Metra”. Wprowadziła dziennik „Metro” na rynek ogólnopolski odnosząc sukces czytelniczy i ogłoszeniowy. Pod jej kierownictwem „Metro” stało się liderem rynku prasy bezpłatnej, a także otrzymało prestiżowe nagrody min. w konkursie World Young Reader Prize organizowanym przez Światowe Stowarzyszenie Wydawców Prasy WAN-IFRA, INMA Award, tytuł Marki Wysokiej Reputacji, MediaTrendy.

Absolwentka Wyższej Szkoły Dziennikarskiej im. M. Wańkowicza w Warszawie, ukończyła „The Newspaper Executive Development Program” w Scandinavian International Management Institute w Kopenhadze.

Źródło: Polskapresse

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.