Nowa odsłona „Świata Kobiety”

swiat kobiety 6 2016

Czerwcowe wydanie miesięcznika „Świat Kobiety” ukazało się w zupełnie nowej odsłonie. Magazyn zyskał nową, jeszcze bardziej przejrzystą i elegancką makietę oraz ma więcej treści kierowanych do kobiet dojrzałych. Dużą zmianą wizerunkową jest pojawienie się gwiazdy na okładce, w tym wydaniu to Ewa Drzyzga.

Magazyn, oprócz nowego, wysmakowanego i nowoczesnego layoutu, ma teraz dodatkowo więcej treści –czytelniczki w każdym wydaniu otrzymają kilka prawdziwych, wzruszających historii kobiet w nowych rubrykach: Moje życie – o ważnych decyzjach, które wpływają na nasze dalsze życie; Wymyślone przy kuchennym stole – nietuzinkowe pomysły na własny biznes, Silne więzi – pełne emocji reportaże o relacjach z najbliższymi.

Ponadto, w sekcji urodowej pojawia się nowa, autorska rubryka doświadczonej kosmetyczki i specjalistki od wizażu Leny Kamińskiej, w której autorka testuje (na własnej skórze) zabiegi i kosmetyki przeznaczone dla dojrzałej cery. Nowością są również metamorfozy czytelniczek, od tej pory co miesiąc prezentowane w magazynie. W tym wydaniu pokażą sukienki na specjalne okazje dobrane do figury.

Dział zdrowia został na stałe wzbogacony o temat mądrych diet, które służą nie tylko szczupłej sylwetce, ale również zdrowiu.

Nowościami w „Świecie Kobiety” są również: stała kolumna w dziale psychologii „Rodzina jest najważniejsza” oraz nowy dział „Zrób to sama” – sześć stron pomysłów na piękne dodatki i akcesoria, które można wykonać dla siebie i bliskich.

„Świat Kobiety” ma teraz także większy dział rozrywki i relaksu: w każdym wydaniu czytelniczki znajdą cztery strony krzyżówek i łamigłówek.

– Wprowadzone zmiany to odpowiedź wydawcy na najnowsze światowe trendy w segmencie prasy dla kobiet . Stąd zwiększenie liczby reportaży, jeszcze większe nasycenie emocjami treści, bardzo często kierowanych do kobiet dojrzałych, czy wyjątkowo silna interakcja z czytelniczkami. Świat Kobiety zawsze jest blisko swojej grupy docelowej i spełnia jej oczekiwania. Także dzięki temu już od dziesięciu lat jesteśmy numerem jeden w subsegmencie poradników premium – mówi dyrektor wydawnicza segmentu magazynów poradnikowych w Wydawnictwie Bauer Izabela Pajor.

Czerwcowe wydanie ukazuje się w objętości 180 stron, w nakładzie 445 tys. egz. Cena egzemplarzowa nie uległa zmianie i wynosi 2,49 zł.

Źródło: Bauer Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.