Nowa odsłona magazynu „Voyage”

voyage 11 2013

Listopadowe wydanie magazynu „Voyage” zmienia się zgodnie z najnowszymi trendami w prasie podróżniczo-lifestyle’owej.

Nową redaktor naczelną została Agata Jankowska, która związana jest z magazynem od 12 lat – od początku jako dyrektor artystyczna, a od 2006 roku również jako zastępca redaktor naczelnej. Przewodnikowe ujęcie tematów zostało zastąpione bliższym życia spojrzeniem na ciekawych ludzi, miejsca i zjawiska. Magazyn zostanie poszerzony o tematykę związaną z kulinariami oraz smakami z podróży.

Redakcja stawia na piękną ekspozycję zdjęć oraz albumowość tytułu, który swoim atrakcyjnym wyglądem, autorskimi materiałami oraz bogatą tematyką zachęcać będzie Czytelników do kolekcjonowania go. Każda część magazynu zawierać będzie w sobie zarówno barwne historie jak i praktyczne informacje – teksty o tematyce kulinarnej wzbogacone będą o przepisy, a artykuły prezentować będą nie tylko kierunki podróżnicze z Polski i ze świata, ale także historię, kulinaria, sylwetki osób związanych z miejscem oraz przydatne wiadomości o lokalnych hotelach i restauracjach.

Nowy „Voyage” to także odmienione logo oraz odświeżona szata graficzna. Magazyn otrzymuje nowy format – zmniejsza się do wielkości 210×273 mm. Zmianie ulega też papier, okładka magazynu jest sztywniejsza oraz matowa.

Zmieniła się też cena magazynu, obecnie wynosi 11,99 zł.

(na podstawie informacji Marquard Media Polska)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.