Nośnik zwiększa sprzedaż prasy

Jak zwiększyć sprzedaż prasy? W salonikach prasowych Kolportera stosuje się w tym celu nośniki reklamowe. Wydawcy korzystający z tej formy promocji uzyskują wzrost sprzedaży czasopism nawet o 250 procent.

Jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych, przeznaczonych do promocji prasy jest specjalny regał umieszczony w witrynie saloniku prasowego umożliwiający multifacing, czyli wielokrotną prezentację tego samego czasopisma.

– Dzięki temu regałowi sprzedaż wzrasta o 200 procent regałach – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera Sieci Handlowe. – Dodatkowe możliwości promocji tytułów prasowych stwarzają też podwójna ramka umieszczona przy wejściu do saloniku i podwójny stand (specjalny pojemnik), umożliwiający dodatkowe wyeksponowanie tytułów prasowych na regałach. Ponadto skutecznym narzędziem promocyjnym jest też multifacing na regale prasowym (ułożenie obok siebie kilkunastu takich samych tytułów) – jego wykorzystanie skutkuje nawet 250 procentowym wzrostem sprzedaży.

Powiedzmy jeszcze o istotnym uzupełnieniu systemu promocyjnego saloników prasowych, jakim jest bezpłatny miesięcznik ofertowy „Salonik Prasowy”, wydawany przez Kolportera Sieci Handlowe w nakładzie 100 000 egzemplarzy. Oprócz reklam produktów zawiera on program telewizyjny, nowości wydawnicze, krzyżówkę z nagrodami ciekawostki z kraju ze świata oraz humor. Klienci saloników otrzymują to wydawnictwo za darmo.

(top)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.